Składanki muzyczne teraz po 15 zł!
KSIĄŻKA

Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Harvard Business Review. Doskonalenie strategii Harvard Business Review. Doskonalenie strategii

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Harvard Business Review. Zarządzanie marką Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Marketing i public relations w małej firmie Marketing i public relations w małej firmie

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Artykuł niedostępny

KSIĄŻKA

Zwycięzcy nie oszukują Zwycięzcy nie oszukują

Artykuł niedostępny