KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Seria VIP Harvard
Autor Harvard Business School Press
Ilość stron 264
Okładka twarda
Opis

Tajniki strategii prowadzących do sukcesu rynkowego

  • Reguły tworzenia strategii
  • Wykorzystanie narzędzi inżynierii finansowej
  • Uwzględnianie potencjału internetu

O powodzeniu we współczesnym biznesie decyduje odpowiednia strategia rozwoju i działania firmy. W wielu firmach jednak opracowywanie strategii pomija się lub traktuje jako "zło konieczne" i przygotowuje się ją w postaci kilku lakonicznych punktów nie oddających pełnego obrazu sytuacji przedsiębiorstwa i planowanych działań. Tymczasem dobrze zaprojektowana strategia może okazać się początkiem dynamicznego rozwoju firmy, spowodować wzrost zysków i zapewnić lepszą pozycję na rynku. Należy jednak umieć rozpoznać i uwzględniać czynniki mające wpływ na planowaną strategię.

"Harvard Business Review. Doskonalenie strategii" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych planowaniu strategicznemu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak internet wpłynął na planowanie strategiczne w wielu przedsiębiorstwach, jak tworzyć strategie, których lektura nie będzie nużąca, i jakimi regułami się kierować w procesie ich przygotowywania. Nauczysz się stosować instrumenty inżynierii finansowej i tak planować działania, że wydajność Twojej firmy wzrośnie.

  • Tworzenie strategii w formie opowiadania
  • Przedstawianie strategii w postaci mapy
  • Strategia jako zbiór reguł
  • Wsparcie strategii za pomocą inżynierii finansowej
  • Wdrażanie strategii w przedsiębiorstwie
  • Zwiększanie skuteczności działań firmy

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

EAN 9788373619111
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-02-21
Tytuł oryginalny Harvard Business Review on Advances in Strategy
ISBN 83-7361-911-9
Seria VIP Harvard
Autor Harvard Business School Press
Tłumaczenie Michał Lipa, Piotr Fraś, Tomasz Rzychoń
Wydawca OnePress
Ilość stron 264
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5