Regulamin sklepu DVDmax.pl

  1. Sklep internetowy http://www.dvdmax.pl/ (zwany dalej Sklepem) prowadzony jest przez spółkę DVDmax.pl Sp. z o. o. z siedzibą w Koninie przy ul. Spółdzielców 18A, zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000255597.
  2. Konsumentem w rozumieniu niniejszego regulaminu jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Zamówienia można składać:
    • poprzez sklep internetowy
    • e-mailem na adres - sklep@dvdmax.pl
    • telefonicznie - +48 63 243 88 85
  4. Przy zamówieniach składanych w inny sposób niż przez internet należy podać następujące dane:
    • nazwę produktu;
    • ilość;
    • cenę;
    • imię i nazwisko;
    • adres dostawy;
    • telefon kontaktowy.
  5. Informacje o produktach zamieszczone w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.).
  6. Każde zamówienie zostaje przez Sklep potwierdzone. Zamówienia dotyczące produktów, których w danym momencie nie ma w magazynie, w przypadku ich dostępności u dostawców sklepu internetowego, mogą zostać dostarczane w okresie do 4 tygodni. Zamówienia takie uzgadniane są z klientem.
  7. W przypadku braku w magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia klienta z innych przyczyn, Sklep poinformuje o tym klienta poprzez wysłanie informacji na adres email wskazany w zamówieniu w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty zawarcia umowy.  Jeśli zapłata za przedmiot zamówienia została dokonana z góry, Sklep zwróci klientowi zapłaconą kwotę w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia wysłania informacji.
  8. Zamówienia realizowane są zgodnie z terminem podanym w opisie produktu. Czas realizacji liczony jest od momentu potwierdzenia zamówienia przez Sklep (w przypadku przedpłaty od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sklepu) do momentu przekazania paczki ze Sklepu do przewoźnika realizującego dostawę. Uwzględniane są tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym statusie dostępności wysyłane są w chwili skompletowania całego zamówienia. Termin wysyłki paczki określany jest na podstawie towaru o najdłuższym czasie realizacji.
    24 godziny Wysyłka w ciągu 24 godzin, w dni robocze.
    48 godzin Wysyłka w ciągu 48 godzin, w dni robocze.
    72 godziny Wysyłka w ciągu 72 godzin, w dni robocze.
    2-7 dni Wysyłka od 2 do 7 dni roboczych.
    3-14 dni Wysyłka od 3 do 14 dni roboczych.
    zapowiedź Wysyłka po dacie premiery/wznowienia podanej w opisie artykułu.
    Powyższe statusy gwarantują wysyłkę w podanym terminie przy zakupie jednej sztuki produktu. W przypadku chęci zakupu większej ilości prosimy sprawdzić status artykułu po złożeniu zamówienia lub skontaktować się z nami mailowo.
  9. Zamówienia niezapłacone są anulowane po 7 dniach od dnia złożenia zamówienia.
  10. Formy płatności:
    • za pobraniem - płatność przy odbiorze przesyłki;
    • karta kredytowa: za pośrednictwem firmy PayU S.A. lub Dotpay S.A. - dotyczy zakupów dokonywanych przez Internet;
    • przelew - zamówienie realizowane jest w momencie wpłynięcia należności na konto Sklepu: DVDmax.pl Sp. z o.o.
  11. Towar oferowany przez spółkę jest wolny od wad. Reklamacje dokonywane przez Konsumenta w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas wadliwego towaru (odesłanego przez klienta) wraz z dowodem zakupu oraz opisem reklamacji.
  12. Sklep nie odbiera przesyłek przesłanych za pobraniem.
  13. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póź. zm.). Termin dla wykonania prawa odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od daty dostarczenia konsumentowi towaru. Prawo odstąpienia nie dotyczy:
    • świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 w/w ustawy;
    • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
    • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
    • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
    • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
    • dostarczania prasy;
    • usług w zakresie gier hazardowych.
  14. Zwrot pieniędzy dokonywany w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sklep prawidłowego numeru rachunku Konsumenta, na który ma być dokonany zwrot. Zwrot obejmuje kwotę uiszczoną przez Konsumenta za zakupiony towar oraz koszty przesyłki towaru ze Sklepu do Konsumenta.
  15. Nie gwarantujemy realizacji dodatkowych usług, jak: wysyłka paczką pocztową, przesyłka wartościowa, przesyłka za potwierdzeniem odbioru, itp.
  16. Kupujący wyraża zgodę na realizację zamówienia w częściach (koszty dodatkowej wysyłki pokrywa Sklep).
  17. Zaznaczenie opcji „Chcę korzystać ze specjalnych rabatów na zakupy oraz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach e-mailem” jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych o ofertach i promocjach Sklepu.
  18. Zaznaczenie opcji „Chcę korzystać ze specjalnych rabatów na zakupy oraz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach e-mailem” jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie przez firmę DVDmax.pl Sp. z o. o., danych osobowych podanych w formularzu zamówienia i na stronie rejestracyjnej sklepu, zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), w celach, o którym mowa w art. 23 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 23 ust. 4 pkt 1 i pkt 2 w/w ustawy.
  19. W celu wysłania drogą elektroniczną ankiet badających satysfakcję klientów z dokonanych zakupów w ramach programu „Zaufane Opinie” klient wyraża zgodę na przekazanie danych osobowych, w tym adresu e-mail oraz informacji o dokonanym zakupie w sklepie www.dvdmax.pl Ceneo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu pod adresem ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań oraz na przetwarzanie tych danych przez Ceneo sp. z o.o. w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w sklepie internetowym.
  20. Firma DVDmax.pl Sp. z o. o. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klienta zgodnie z ustawą wymienioną z dnia 29 sierpnia1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Kupującemu przysługuje prawo wglądu w swoje dane osobowe, do ich poprawiania oraz do wniesienia żądania zaprzestania ich wykorzystywania (przetwarzania) przez firmę DVDmax.pl Sp. z o.o. Powyższe prawo nie dotyczy danych osobowych przetwarzanych w związku z koniecznością realizacji umowy oraz przetwarzanych dla spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego.
  21. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
    1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresami internetowymi Urzędu Ochrony konkurencji i Konsumentów.
    2. Konsument posiada możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
      • zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U z 2019 r. poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą,
      • zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między nim, a Sprzedawcą,
      • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  22. W razie wątpliwości i jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu - +48 63 243 88 85, bądź poprzez stronę internetową.
  23. Złożenie zamówienia w sklepie oznacza zaakceptowanie przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.