KSIĄŻKA
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Small Business W małej firmie |
Autor | Dave Patten |
Ilość stron | 328 |
Okładka | miękka |
Opis |
Sztab doradców ds. marketingu:
Genialnie zarządzana mała firma!Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
Obowiązkowa publikacja dla małych przedsiębiorców oraz tych, którzy chcą wiedzieć, jak działa marketing. Ta książka to zbiór praktycznych wskazówek dotyczących tego, jak stosować poszczególne techniki marketingowe w małym przedsiębiorstwie, jak unikać standardowych błędów oraz w jaki sposób wykorzystać potencjał firmy. Na uwagę zasługuje przyjazny język publikacji, ciekawe przykłady praktyczne oraz stałe nakłanianie czytelnika do aktywnego wprowadzania działań marketingowych. Autor nie mówi, co zrobić -- każde małe przedsiębiorstwo jest bowiem inne -- ale wskazuje, jakie działania należałoby podjąć, aby skutecznie zaistnieć na rynku. Polecam tę książkę tym, którzy zaczynają prowadzić małą firmę, oraz tym, którzy sądzą, że działania marketingowe mają świetnie opanowane -- praktyczna wiedza w niej zawarta ma swoją wartość poznawczą, bez względu na doświadczenie. Publikacja w atrakcyjny sposób przybliża czytelnika do sedna marketingowego problemu małych firm. Zawarte w książce trzy podstawowe zasady dla przedsiębiorstw sprawdzają się. Publikacja zdecydowanie wyróżnia się na rynku jako praktyczny przewodnik marketingu. |
EAN | 9788324618736 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-03-10 |
Tytuł oryginalny | Successful Marketing for the Small Business : A Practical Guide |
ISBN | 978-83-246-1873-6 |
Seria | Small Business W małej firmie |
Autor | Dave Patten |
Tłumaczenie | Tomasz Rzychoń |
Rok wydania | 2009 |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 328 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |