KSIĄŻKA
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Seria Harvard VIP
Autor Rita Gunther McGrath, Ian C. Macmillan
Ilość stron 256
Okładka twarda
Opis

Mistrzowski ruch to działanie zmieniające reguły gry rynkowej, zapewniające firmie doskonałe wyniki. Jak wykonać taki ruch? Najpierw rozpoznaj szanse rynkowe, potem zorientuj się, co jest nie tak w Twojej firmie, przygotuj koncepcję działania, zapewnij wystarczające zasoby i wykonaj plan. Proste, prawda? Nie do końca. A to dlatego, że wielu zarządzających w innych firmach także obmyśla działania strategiczne. Jeżeli chcesz dołączyć do grona mistrzów rynku, musisz przechytrzyć konkurentów -- widzieć to, czego oni nie widzą, wpaść na doskonały pomysł, stworzyć lepszą strategię niż oni, gruntownie przygotować całą organizację do wykonania strategii, a następnie urzeczywistnić mistrzowski ruch: zająć nową przestrzeń rynkową i zabezpieczyć swoją pozycję, zanim inni powielą zwycięską formułę.

Kiedy przeczytasz Mistrzów rynku, zorientujesz się, że opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii to praca, jaką może wykonać każdy pomysłowy menedżer, który podejdzie do tego zadania z odpowiednim zaangażowaniem. Jednak musisz być uzbrojony w odpowiednią wiedzę, najlepiej wzbogaconą o doświadczenie tych, którzy na co dzień mają do czynienia ze strategiami.

Autorzy dzielą się z Tobą swoim doświadczeniem, zdobytym po przeprowadzeniu trzyletniego programu badawczego z udziałem menedżerów z całego świata. Omawiają 40 mistrzowskich ruchów, których istotą jest poszukiwanie i wykorzystywanie możliwości wzrostu. Mistrzowskie ruchy składają się na pięć mistrzowskich strategii:

  • Podnoszenie wartości firmy w oczach klientów
  • Doskonalenie oferty
  • Poprawianie parametrów świadczących o sytuacji firmy
  • Wykorzystywanie zmian w otoczeniu
  • Wchodzenie na nowe rynki

Niełatwo jest dołączyć do grona mistrzów rynku. Aby to osiągnąć, musisz skoncentrować się na sprawach najważniejszych z punktu widzenia strategii firmy i być przygotowanym na dużo ciężkiej pracy. Rita Gunther McGrath i Ian C. MacMillan ułatwią Ci to zadanie. Jednak sukces zależy od Ciebie, Twojej wiedzy i determinacji w obmyślaniu i wdrażaniu mistrzowskiej strategii.

EAN 9788373619579
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2005-07-28
Tytuł oryginalny MarketBusters: 40 Strategic Moves That Drive Exceptional Business Growth
ISBN 83-7361-957-7
Seria Harvard VIP
Autor Rita Gunther McGrath, Ian C. Macmillan
Tłumaczenie Tomasz Rzychoń
Wydawca OnePress
Ilość stron 256
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5