KSIĄŻKA
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie [KSIĄŻKA]
Kategoria | Zarządzanie |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Rita Gunther McGrath, Ian C. Macmillan |
Ilość stron | 256 |
Okładka | twarda |
Opis |
Mistrzowski ruch to działanie zmieniające reguły gry rynkowej, zapewniające firmie doskonałe wyniki. Jak wykonać taki ruch? Najpierw rozpoznaj szanse rynkowe, potem zorientuj się, co jest nie tak w Twojej firmie, przygotuj koncepcję działania, zapewnij wystarczające zasoby i wykonaj plan. Proste, prawda? Nie do końca. A to dlatego, że wielu zarządzających w innych firmach także obmyśla działania strategiczne. Jeżeli chcesz dołączyć do grona mistrzów rynku, musisz przechytrzyć konkurentów -- widzieć to, czego oni nie widzą, wpaść na doskonały pomysł, stworzyć lepszą strategię niż oni, gruntownie przygotować całą organizację do wykonania strategii, a następnie urzeczywistnić mistrzowski ruch: zająć nową przestrzeń rynkową i zabezpieczyć swoją pozycję, zanim inni powielą zwycięską formułę. Kiedy przeczytasz Mistrzów rynku, zorientujesz się, że opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii to praca, jaką może wykonać każdy pomysłowy menedżer, który podejdzie do tego zadania z odpowiednim zaangażowaniem. Jednak musisz być uzbrojony w odpowiednią wiedzę, najlepiej wzbogaconą o doświadczenie tych, którzy na co dzień mają do czynienia ze strategiami. Autorzy dzielą się z Tobą swoim doświadczeniem, zdobytym po przeprowadzeniu trzyletniego programu badawczego z udziałem menedżerów z całego świata. Omawiają 40 mistrzowskich ruchów, których istotą jest poszukiwanie i wykorzystywanie możliwości wzrostu. Mistrzowskie ruchy składają się na pięć mistrzowskich strategii:
Niełatwo jest dołączyć do grona mistrzów rynku. Aby to osiągnąć, musisz skoncentrować się na sprawach najważniejszych z punktu widzenia strategii firmy i być przygotowanym na dużo ciężkiej pracy. Rita Gunther McGrath i Ian C. MacMillan ułatwią Ci to zadanie. Jednak sukces zależy od Ciebie, Twojej wiedzy i determinacji w obmyślaniu i wdrażaniu mistrzowskiej strategii. |
EAN | 9788373619579 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2005-07-28 |
Tytuł oryginalny | MarketBusters: 40 Strategic Moves That Drive Exceptional Business Growth |
ISBN | 83-7361-957-7 |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Rita Gunther McGrath, Ian C. Macmillan |
Tłumaczenie | Tomasz Rzychoń |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 256 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |