KSIĄŻKA
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków - Jarek Szczepański [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Jarek Szczepański
Ilość stron 296
Okładka miękka
Opis Teraz strategia jest prosta! Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie? Okazuje się, że strategia to - wbrew pozorom - prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez praktyka dla praktyków. Znajdziesz tu prostą i niezawodną metodę projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku. Zawartą tu wiedzę popierają dziesiątki przykładów wprost z życia. Dowiesz się z nich, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i jak budowali swoją przewagę rynkową. Zobaczysz, jakie wskazówki i praktyczne narzędzia są przydatne w pracy menedżera. Autor książki wie, że każdy potrzebuje dobrej strategii i każdy jest w stanie ją stworzyć. Trzeba tylko poznać reguły gry, a te opisane są w niniejszym poradniku. Zacznij osiągać więcej dzięki lepszej strategii.
EAN 9788328325500
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2018-02-10
ISBN 978-83-283-2550-0
Autor Jarek Szczepański
Rok wydania 2018
Ilość stron 296
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 160 x 235 x 15
Wysokość (razem z opakowaniem) 14
Długość (razem z opakowaniem) 230
Szerokość (razem z opakowaniem) 160