GRA
Zitterpartie [GRA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Opis |
Celem gry... jest to, aby umieścić klocki na korkowej płycie tak, żeby wytrzymały przynajmniej 2 sekundy. To wcale nie jest takie proste, ponieważ w tym zadaniu mogą pojawić się trudności. Korkowy blok nie ma stać na stole, ale na głowie, plecach, kolanach itd. Karty zadań należy wymieszać i ułożyć w stos. Pierwszy gracz wybiera kartę, na której w prawym górnym rogu, jest pokazane, gdzie musisz umieścić podstawę z korka - na głowie, na plechach czy na kolanie. Kiedy gracz w odpowiednim miejscu położy podstawę z korka, kładzie na niej ostrożnie i możliwie bez drżenia, kolejno klocek po klocku. Robi to tak, jak zostało pokazane na karcie zadań. Cały zbudowany układ musi się utrzymać przynajmniej 2 sekundy. Gdy gracz wykonał zadanie, może zatrzymać kartę. Jeśli w czasie ustawiania większość klocków spadnie na dół lub budowla nie wytrzyma 2 sekund, wtedy karta zadań wraca z powrotem na stos. Kolejny gracz rozpoczyna nową turę. |
EAN | |
Dział | GRA |
Wiek | od 6 lat |
Czas gry | 20 min. |
Edycja | europejska |
Liczba graczy | 1 - 6 |
Instrukcja | Polska |
Zawartość opakowania | 1 korkowa płyta, 10 klocków, 55 kart, Instrukcja |
Wymiary | 300x300x65 mm |
Pozostałe
Dla dzieci