KSIĄŻKA
Zastosowania Badań Marketingowych - Stanisław Kaczmarczyk [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Stanisław Kaczmarczyk
Ilość stron 380
Okładka broszurowa
Opis Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
EAN 9788320816570
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-10-23
Tytuł oryginalny Zastosowania Badań Marketingowych
ISBN 83-208-1657-2
Autor Stanisław Kaczmarczyk
Rok wydania 2006
Wydawca PWE
Ilość stron 380
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm