KSIĄŻKA
Zarządzanie zmianami. Jak maksymalnie skorzystać na procesach przejściowych [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Seria Psychologia
Autor William Bridges
Ilość stron 174
Okładka miękka
Opis
Niniejsza książka jest uaktualnioną i rozszerzoną edycją klasycznego przewodnika w dziedzinie zarządzania zmianami w miejscu pracy.

W świecie biznesu dokonują się nieustanne przekształcenia. Codziennie dowiadujemy się o nowych fuzjach, zwolnieniach, bankructwach i restrukturyzacjach. Zmiany sytuacyjne zachodzące w miejscu pracy, bez względu na ich skalę, są często łatwiejsze do zniesienia dla pracowników i menedżerów są zmiany sytuacyjne niż towarzyszące im transformacje psychologiczne. Zmiany w organizacjach wywierają wpływ na ludzi; to oni muszą zawsze stawić czoła nowej sytuacji i dokonać wymaganych przekształceń.

Bez dogłębnego zrozumienia sposobu, w jaki transformacja wpływa na pracowników i co oni sami mogą zrobić dla organizacji, zarządzanie zmianą w miejscu pracy może być trudnym zadaniem. Nieodpowiednie zarządzanie może mieć katastrofalne skutki dla morale i stabilności kadry. Jak szczegółowo wyjaśnia William Bridges, weteran branży doradztwa w biznesie, do udanej zmiany w organizacji dochodzi wówczas, gdy pracownicy mają cel, wyobrażenie zmiany, plan oraz jasno określone zadania.

Autor niniejszej książki, skierowanej do menedżerów na wszystkich szczeblach drabiny organizacyjnej szczegółowo opisuje strategie umożliwiające prawidłowe zarządzanie zmianami przy zminimalizowaniu ich negatywnych aspektów. Jest to bezcenne narzędzie dla menedżera, które pozwala mu odnaleźć się w naszych niespokojnych czasach.
EAN 9788323324577
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-03-11
ISBN 978-83-233-2457-7
Seria Psychologia
Autor William Bridges
Rok wydania 2008
Ilość stron 174
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5