KSIĄŻKA
Zarządzanie Wartością Klienta Pomiar I Strategie (twarda) - Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Powiązania Wiosenna oferta książek akademickich
Autor Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski
Ilość stron 568
Okładka twarda
Opis Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:

podejścia do pomiaru wartości klienta,
zarządzania wiedzą o kliencie,
tworzenia wartości dla klienta,
społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,
budowy wartości klienta w marketingu relacji.
Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
EAN 9788375610581
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-03-25
Tytuł oryginalny Zarządzanie Wartością Klienta Pomiar I Strategie (twarda)
ISBN 978-83-7561-058-1
Autor Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski
Rok wydania 2010
Wydawca Poltext
Ilość stron 568
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 18 x 24,5 cm