KSIĄŻKA
Zarządzanie Usługami Projektowanie I Wdrażanie - Bill Hollins, Sadie Shinkins [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Bill Hollins, Sadie Shinkins
Ilość stron 342
Okładka broszurowa
Opis Usługi odgrywają istotną rolę w gospodarce krajów rozwiniętych. W Europie i USA już 80% pracowników jest zatrudnionych w tym sektorze. Także w Japonii zatrudnienie w usługach zaczyna przewyższać zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo opracowywanie nowej usługi - od początkowego pomysłu, przez badania rynku, wdrożenie i zwiększanie efektywności, aż do jej wycofania. Omawiają także wybrane aspekty zarządzania jakością usług i zarządzania łańcuchem dostaw. Wiele metod i technik zarządzania stosowanych w usługach pochodzi z przemysłu; jednak zostały one dostosowane do sektora usług. Opracowanie to zawiera także studia przypadków, ćwiczenia i słownik pojęć.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach, słuchaczy szkół zarządzania oraz studiów podyplomowych. Z pewnością zainteresuje również pracowników sektora usług.
EAN 9788320818284
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-05-20
Tytuł oryginalny Zarządzanie Usługami Projektowanie I Wdrażanie
ISBN 978-83-208-1828-4
Autor Bill Hollins, Sadie Shinkins
Rok wydania 2009
Wydawca PWE
Ilość stron 342
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 24 cm