KSIĄŻKA
Zarządzanie Usługami Projektowanie I Wdrażanie - Bill Hollins, Sadie Shinkins [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Bill Hollins, Sadie Shinkins |
Ilość stron | 342 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Usługi odgrywają istotną rolę w gospodarce krajów rozwiniętych. W Europie i USA już 80% pracowników jest zatrudnionych w tym sektorze. Także w Japonii zatrudnienie w usługach zaczyna przewyższać zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo opracowywanie nowej usługi - od początkowego pomysłu, przez badania rynku, wdrożenie i zwiększanie efektywności, aż do jej wycofania. Omawiają także wybrane aspekty zarządzania jakością usług i zarządzania łańcuchem dostaw. Wiele metod i technik zarządzania stosowanych w usługach pochodzi z przemysłu; jednak zostały one dostosowane do sektora usług. Opracowanie to zawiera także studia przypadków, ćwiczenia i słownik pojęć. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach, słuchaczy szkół zarządzania oraz studiów podyplomowych. Z pewnością zainteresuje również pracowników sektora usług. |
EAN | 9788320818284 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-05-20 |
Tytuł oryginalny | Zarządzanie Usługami Projektowanie I Wdrażanie |
ISBN | 978-83-208-1828-4 |
Autor | Bill Hollins, Sadie Shinkins |
Rok wydania | 2009 |
Wydawca | PWE |
Ilość stron | 342 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16 x 24 cm |
Marketing
Książki