KSIĄŻKA
Zarządzanie Teoria I Praktyka /wyd.5 Zm-5d/ - Praca Zbiorowa [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | praca zbiorowa |
Ilość stron | 792 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Wydanie V, zmienione i rozszerzone, podręcznika zarządzania w gospodarce rynkowej, który od 1994 roku cieszy się niesłabnącym powodzeniem, zarówno wśród wykładowców, jak i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stale uaktualniany i doskonalony w kolejnych wydaniach, należy do najczęściej polecanych i kupowanych podręczników polskich autorów. Obejmuje wszystkie grupy zagadnień oraz problemy szczegółowe, które tę dyscyplinę tworzą. Do jego istotnych walorów należy powiązanie teorii organizacji i zarządzania z praktyką gospodarczą. Autorzy są bowiem nie tylko nauczycielami akademickimi, ale także często menedżerami i przedsiębiorcami. Klarowna struktura, barwne przykłady, liczne wyróżnienia, tabele i kolorowe rysunki dodatkowo podnoszą jej wartość dydaktyczną. Książka składa się z 12 głównych rozdziałów, takich jak m.in.: - struktury organizacyjne - planowanie - kontrola i controlling - zarządzanie międzynarodowe. Każdy z nich zakończony jest słownikiem najważniejszych pojęć, a większość - dodatkowo - pytaniami kontrolnymi. Obszerna bibliografia oraz indeksy: nazwisk, firm oraz rzeczowy, uzupełniają tę niezbędną dla tysięcy studentów książkę. Niniejsze wydanie zostało poszerzone o rozdziały obejmujące podejmowanie decyzji, zarządzanie projektami i zmianami w organizacji. |
EAN | 9788301143862 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2000-09-27 |
Tytuł oryginalny | Zarządzanie Teoria I Praktyka /wyd.5 Zm-5d/ |
ISBN | 83-01-14386-X |
Autor | praca zbiorowa |
Rok wydania | 2006 |
Wydawca | PWN |
Ilość stron | 792 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16,5 x 24 cm |
praca zbiorowa
Marketing
Książki