KSIĄŻKA
Zarządzanie Sprzedażą W Przedsiębiorstwie Handlowym I Usługowym - Genowefa Sobczyk [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Genowefa Sobczyk |
Ilość stron | 276 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie sprzedażą w handlu i usługach. Najważniejszymi zagadnieniami zaprezentowanymi w książce są: zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen oraz analiza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa. Książka jest adresowanej do studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także pracowników instytutów naukowych oraz praktyków zajmujących się sprzedażą w handlu i usługach. |
EAN | 9788320818857 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-05-27 |
Tytuł oryginalny | Zarządzanie Sprzedażą W Przedsiębiorstwie Handlowym I Usługowym |
ISBN | 978-83-208-1885-7 |
Autor | Genowefa Sobczyk |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | PWE |
Ilość stron | 276 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16 x 23,5 cm |
Marketing
Książki