KSIĄŻKA
Zarządzanie Kreatywnością I Innowacją (broszurowa) [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Ilość stron 240
Okładka broszurowa
Opis Innowacja jest bezdyskusyjnym katalizatorem rozwoju firmy, jednak wielu menedżerom z wszystkich branż nie udaje się stworzyć w firmach klimatu zachęcającego do innowacji i nagradzającego ją. Zarządzanie kreatywnością i innowacją bada rolę menedżera w podsycaniu kreatywności w organizacji i wskazuje, co muszą zrobić menedżerowie i liderzy, aby pomnożyć udane innowacje. Omawia w szczególności takie zagadnienia jak: - generowanie nowych pomysłów i rozpoznawanie szans, - kierowanie innowacji w stronę rynku, - usuwanie czynników myślowych tłumiących kreatywność, - burza mózgów i podsycanie twórczego konfliktu w grupach, - tworzenie kultury sprzyjającej innowacji.
EAN 9788388970955
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-05-06
Tytuł oryginalny Zarządzanie Kreatywnością I Innowacją (broszurowa)
ISBN 978-83-88970-95-5
Rok wydania 2008
Wydawca MT Biznes
Ilość stron 240
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14,5 x 23 cm