KSIĄŻKA
Zarządzanie komunikacją marketingową. Integracja, nowe media, outsourcing - Grzegorz Hajduk [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w 24h
Zamów w ciągu 14 godzin 45 minut,
a otrzymasz produkt już jutro!
Kategoria | Zarządzanie |
Autor | Grzegorz Hajduk |
Okładka | miękka ze skrzydełkami |
Ilość stron | 290 |
Opis |
Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają działania realizowane w kooperacji z agencjami oraz innymi firmami świadczącymi usługi marketingowe. Wraz ze wzrostem liczby podmiotów posługujących się zintegrowanymi kampaniami komunikacyjnymi, coraz bardziej widoczna staje się potrzeba doskonalenia metod zarządzania komunikacją marketingową. Podjęte w książce rozważania mają na celu wskazanie rozwiązań organizacyjnych i sposobów postępowania, które umożliwiają przedsiębiorstwom skuteczne prowadzenie dialogu z otoczeniem rynkowym. Ich rezultatem jest propozycja modelu koncepcyjnego wspierającego proces wyboru metody zarządzania komunikacją marketingową. *** Dr Grzegorz Hajduk - pracownik naukowy w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Rzeszowskim. Doświadczenia naukowe i dydaktyczne zdobywał m.in. podczas staży i wizyt studyjnych w: California State University w Stanach Zjednoczonych, Istanbul Üniversitesi w Turcji, University of Zaragoza w Hiszpanii. Jest członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz Rad Naukowych czasopism: "Transborder Economics" i "Newsline Magazine". Aktywnie angażuje się we współpracę z otoczeniem biznesowym i instytucjonalnym uczelni, pełniąc funkcję eksperta Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz eksperta i konsultanta w organizacjach takich jak: Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, INUP - Podkarpacka Koalicja Startupów, Podkarpacka Przestrzeń Kreatywna KWADRAT, Rzeszów Startup Akcelerator. Autor ponad 50 artykułów naukowych poświęconych problematyce marketingowej, współautor strategii marketingowych i rozwojowych opracowanych m.in. dla: Miasta Rzeszów, Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej, Bydgoskiego Klastra Informatycznego oraz przedsiębiorstw o różnym profilu i skali działania. |
EAN | 9788381750035 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2019-05-17 |
ISBN | 978-83-8175-003-5 |
Autor | Grzegorz Hajduk |
Rok wydania | 2019 |
Okładka | miękka ze skrzydełkami |
Ilość stron | 290 |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 165 |
Długość (razem z opakowaniem) | 235 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 20 |