KSIĄŻKA
Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski [KSIĄŻKA]

4199

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Ekonomia
Autor Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Ilość stron 190
Okładka miękka
Opis Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy - opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie - podają rekomendacje zmian w polskich usługach publicznych. - Opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie (od lat 60 XX w. do lat współczesnych). - Prezentacja koncepcji: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), Koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government). - Opis systemów zarządzania jakością w usługach publicznych (normy ISO, model EFQM i podejścia TQM, koncepcje Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value). - Opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi stosowanych w zarządzaniu jakością. - Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce oraz w krajach wysoko rozwiniętych.
EAN 9788381024402
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788381024402
Autor Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Rok wydania 2020
Język polski
Ilość stron 190
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5x23.5cm