KSIĄŻKA
Zachowania konsumentów Wybrane problemy - Augustyna Burlita [KSIĄŻKA]

4699

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Marketing
Autor Augustyna Burlita
Ilość stron 206
Okładka miękka w etui
Opis Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów - jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczących marketingu, zachowań konsumentów i badań marketingowych. Przedstawiono w niej wybrane problemy dotyczące potrzeb, preferencji, postaw, opinii i zachowań konsumentów oraz ich uwarunkowań i zróżnicowania na określonych rynkach (m.in. opieki zdrowotnej, usług przewozowych, piwa rzemieślniczego, e-usług) bądź w odniesieniu do określonych aspektów konsumpcji (m.in. konsumpcji etycznej, konsumpcjonizmu i indywidualizacji produktów) jako rezultatu zachodzących w otoczeniu przemian ilościowych, jakościowych i strukturalnych oraz działań marketingowych przedsiębiorstw.
EAN 9788320823943
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2020-10-06
ISBN 9788320823943
Autor Augustyna Burlita
Rok wydania 2020
Ilość stron 206
Okładka miękka w etui
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 175 x 250 x