KSIĄŻKA
Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych - Dawid Barnaś [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Podstawy obsługi komputera
Autor Dawid Barnaś
Ilość stron 134
Okładka miękka
Opis 1. Wstęp 2. Bryła Sztywna 2.1. Lokalny i globalny układ odniesienia 2.2. Ruch bryły sztywnej 2.3. Iloczyn wektorowy i macierz antysymetryczna 2.4. Siły działające na bryły sztywne 2.5. Całowanie równań ruchu 2.6. Kod 2.7. Obiekty statyczne 3. Wykrywanie kolizji 3.1. Faza szeroka 3.2. Faza wąska - Separating Axes Theorem (SAT) 3.3. Kolizje między różnymi typami obiektów 4. Metoda impulsowa 5. Obsługa kolizji 5.1. Obliczanie impulsu 5.2. Zapadanie się obiektów 5.3. Tarcie 5.4. Sequential Impulse 5.5. Ciepły start (warm starting) 5.6. Kod 6. Więzy (constraints) i stawy 6.1. Stabilizacja Baumgarte'a (Baumgarte Stabilization) 6.2. Wyliczanie impulsu 6.3. Sequential Impulse 6.4. Wyznaczanie macierzy Jacobiego 6.5. Więzy - stała względna orientacja (Orientation constraint) 6.6. Więzy - stała odległość (distance constraint) 6.7. Więzy - staw kulkowy (ball-socket joint) 6.8. Więzy - suwak (slider constraint) 6.9. Więzy - złączenie obiektów (weld constraint) 6.10. Więzy - zatrzymanie względnego ruchu obiektów (non-penetration consttraint) 6.11. Miękkie więzy (soft constraints) 6.12. Kod 7. Przykłady użycia 7.1. Stosy obiektów 7.2. Tarcie 7.3. Odbicie 7.4. Kołyska Newtona 7.5. Most 7.6. Wyrzutnia 7.7. Katapulta 7.8. Pojazd terenowy 8. Podsumowanie 9. Dodatek A 10. Bibliografia 11. Streszczenie
EAN 9788378370482
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788378370482
Autor Dawid Barnaś
Rok wydania 2021
Język polski
Ilość stron 134
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.0x23.0cm
Długość (razem z opakowaniem) 240
Szerokość (razem z opakowaniem) 160
Wysokość (razem z opakowaniem) 8