KSIĄŻKA
Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem - John Fiske [KSIĄŻKA]

5099

Wysyłamy w 72h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Psychologia ogólna
Seria kreatywność
Autor John Fiske
Ilość stron 248
Okładka broszurowa
Opis Oddajemy do Waszych rąk książkę jednego z największych autorytetów w dziedzinie komunikowania społecznego - Johna Fiske`a. W niniejszej pracy przedstawia on główne tezy oraz najważniejszych autorów z zakresu teorii komunikowania, zajmującej obecnie poczesne miejsce na rynku akademickim. Znajdują się tu zarówno zróżnicowane metody analizowania przykładów komunikowania, jak i opisy potwierdzających je teorii. Dzięki temu będziecie mogli rozpoznać i zrozumieć kulturowe znaczenie pozornie prostych komunikatów, jakie wysyłają w Waszym kierunku np. programy telewizyjne czy też zdjęcia w codziennych gazetach. Edycja ta zawiera zupełnie nowe materiały dotyczące teorii, metod, ideologii, a także nowych zastosowań strukturalizmu i badań nad odbiorcą komunikatu. Przeznaczona jest dla studentów i wszystkich tych, którzy po raz pierwszy stykają się z problemem komunikowania.
EAN 9788372491657
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-7249-165-7
Seria kreatywność
Autor John Fiske
Rok wydania 2008
Ilość stron 248
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 19x23 cm
Szerokość (razem z opakowaniem) 190
Wysokość (razem z opakowaniem) 15
Długość (razem z opakowaniem) 230