KSIĄŻKA
Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej - Sylwia Dudek-Mańkowska [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Sylwia Dudek-Mańkowska
Ilość stron 254
Okładka miękka
Opis Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu. W pracy wskazano także na znaczące możliwości wykorzystania badań geograficznych w zarządzaniu miastem. Do zagadnień szczególnej wagi należy zaliczyć kształtowanie wizerunku obszaru oraz efektywne nim zarządzanie. Z punktu widzenia poruszanych zagadnień oraz ze względu na zastosowane podejście metodyczne oceniane opracowanie wkracza w zakres przedmiotowy marketingu terytorialnego (geograficznego). Przekraczanie granic dyscyplin naukowych należy także uznać za atut tej pracy. Geografowie otrzymują interesujące narzędzie badawcze, pozwalające na włączenie się do międzydyscyplinarnych studiów nad współczesnymi problemami społeczno-gospodarczymi.
EAN 9788323507963
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788323507963
Autor Sylwia Dudek-Mańkowska
Wydanie 1
Rok wydania 2011
Język polski
Ilość stron 254
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.0x23.5cm