KSIĄŻKA
Wiedza O Reklamie Od Pomysłu Do Efektu [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Ilość stron 360
Okładka broszurowa
Opis Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciąga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i figury wykorzystywane w reklamie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadomości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skuteczność reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami."Wiedza o reklamie" to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą - jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.
EAN 9788374468251
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-04-24
Tytuł oryginalny Wiedza O Reklamie Od Pomysłu Do Efektu
ISBN 978-83-7446-825-1
Rok wydania 2009
Wydawca Park
Ilość stron 360
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 20 x 25 cm