KSIĄŻKA
Wartości kobiece w biznesie - Monika Różycka [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Monika Różycka
Ilość stron 314
Okładka miękka
Opis Celem książki jest opracowanie koncepcji wartości kobiecych w biznesie, w tym identyfikacja i aprecjacja katalogu współczesnych wartości, które mogą wnosić kobiety do biznesu i na rynek pracy. Warto zwrócić uwagę, że powinno to pomóc przedsiębiorstwom, szczególnie w sektorze mikro, małych i średnich firm, w lepszym określaniu i wykorzystaniu potencjału kobiet, jak również samym kobietom ze wszystkich grup zawodowych, bez względu na zajmowany szczebel w hierarchii organizacyjnej firmy, aby więcej z nich odnosiło sukcesy w przyszłości. Książka dedykowana jest nie tylko kobietom mającym zamiar rozwijać swoje kariery, lecz także mężczyznom, którzy chcą lepiej kobiety rozumieć, wspierać je i pomagać im na płaszczyźnie zawodowej. Ze wstępu Katalog wartości kobiecych w biznesie, będący przedmiotem monografii, można z pewnością uznać za istotny wkład do dorobku nauk ekonomicznych (dyscypliny zarządzanie), ale także do dyskusji z pracodawcami nad korzyściami z różnorodności. Książka ma zatem zarówno walor teoretyczny, jak i praktyczny. dr hab. Ewa Lisowska prof. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
EAN 9788379722495
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788379722495
Autor Monika Różycka
Rok wydania 2019
Wydanie 1
Język polski
Ilość stron 314
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]