KSIĄŻKA
Usługi Marketing I Zarządzanie - Audrey Gilmore [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Audrey Gilmore
Ilość stron 220
Okładka broszurowa
Opis Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
EAN 9788320816501
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-07-28
Tytuł oryginalny Usługi Marketing I Zarządzanie
ISBN 83-208-1650-5
Autor Audrey Gilmore
Rok wydania 2006
Wydawca PWE
Ilość stron 220
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 23,5 cm