KSIĄŻKA
Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości wirtualnej - Paweł Buchwald [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Programowanie |
Autor | Paweł Buchwald |
Ilość stron | 96 |
Okładka | miękka |
Opis | Odkryj rzeczywistość wirtualną na urządzeniach mobilnych. Rzeczywistość wirtualna (VR) to koncepcja znana już od co najmniej kilkudziesięciu lat. Jednak dopiero postęp w miniaturyzacji układów cyfrowych, lawinowy wzrost ich wydajności, obniżenie kosztów wytwarzania i masowa dostępność urządzeń mobilnych oraz zapewniane przez nie możliwości interakcji sprawiły, że wraz z rzeczywistością rozszerzoną ta technologia trafiła do szerokiego grona odbiorców i znalazła praktyczne zastosowanie w setkach popularnych aplikacji wykorzystywanych przez użytkowników na całym świecie. Rzeczywistość wirtualna sprawdza się doskonale między innymi w medycynie, nauce, przemyśle, edukacji, rozrywce i marketingu, a oferowane przez nią możliwości są doceniane w coraz to nowych dziedzinach życia. Wszyscy zainteresowani poznaniem technologii informatycznych wykorzystywanych w systemach rzeczywistości wirtualnej znajdą w tej książce szereg informacji na temat możliwości praktycznego zastosowania VR w nowoczesnych aplikacjach działających na różnego rodzaju urządzeniach. Monografia opisuje wybrane aspekty architektury, projektowania i implementacji tego rodzaju systemów z uwzględnieniem popularnych rozwiązań inżynierii programowania komputerowych systemów rozproszonych, gier komputerowych i wizualizacji 3D oraz aplikacji mobilnych. To kompendium wiedzy, które docenią zarówno osoby rozpoczynające swoją przygodę z wirtualną rzeczywistością, jak i profesjonalni programiści chcący się zapoznać z tematem lub uporządkować posiadaną wiedzę. Dzięki tej publikacji poznasz: * historię i rozwój systemów rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej, * metody wizualizacji 3D w systemach VR, * środowiska wykorzystywane w rozwiązaniach VR i AR, * urządzenia i technologie zapewniające komunikację z systemem, * biblioteki i narzędzia stosowane w systemach VR i AR, * koncepcję serwera aktywności kinetycznej. Dowiedz się, jak implementować VR i AR na smartfonach! |
EAN | 9788328344082 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2018-05-26 |
ISBN | 978-83-283-4408-2 |
Autor | Paweł Buchwald |
Rok wydania | 2018 |
Ilość stron | 96 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 160 x 235 x 5 |
Programowanie
Książki