KSIĄŻKA
Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości wirtualnej - Paweł Buchwald [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Programowanie
Autor Paweł Buchwald
Ilość stron 96
Okładka miękka
Opis Odkryj rzeczywistość wirtualną na urządzeniach mobilnych. Rzeczywistość wirtualna (VR) to koncepcja znana już od co najmniej kilkudziesięciu lat. Jednak dopiero postęp w miniaturyzacji układów cyfrowych, lawinowy wzrost ich wydajności, obniżenie kosztów wytwarzania i masowa dostępność urządzeń mobilnych oraz zapewniane przez nie możliwości interakcji sprawiły, że wraz z rzeczywistością rozszerzoną ta technologia trafiła do szerokiego grona odbiorców i znalazła praktyczne zastosowanie w setkach popularnych aplikacji wykorzystywanych przez użytkowników na całym świecie. Rzeczywistość wirtualna sprawdza się doskonale między innymi w medycynie, nauce, przemyśle, edukacji, rozrywce i marketingu, a oferowane przez nią możliwości są doceniane w coraz to nowych dziedzinach życia. Wszyscy zainteresowani poznaniem technologii informatycznych wykorzystywanych w systemach rzeczywistości wirtualnej znajdą w tej książce szereg informacji na temat możliwości praktycznego zastosowania VR w nowoczesnych aplikacjach działających na różnego rodzaju urządzeniach. Monografia opisuje wybrane aspekty architektury, projektowania i implementacji tego rodzaju systemów z uwzględnieniem popularnych rozwiązań inżynierii programowania komputerowych systemów rozproszonych, gier komputerowych i wizualizacji 3D oraz aplikacji mobilnych. To kompendium wiedzy, które docenią zarówno osoby rozpoczynające swoją przygodę z wirtualną rzeczywistością, jak i profesjonalni programiści chcący się zapoznać z tematem lub uporządkować posiadaną wiedzę. Dzięki tej publikacji poznasz: * historię i rozwój systemów rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej, * metody wizualizacji 3D w systemach VR, * środowiska wykorzystywane w rozwiązaniach VR i AR, * urządzenia i technologie zapewniające komunikację z systemem, * biblioteki i narzędzia stosowane w systemach VR i AR, * koncepcję serwera aktywności kinetycznej. Dowiedz się, jak implementować VR i AR na smartfonach!
EAN 9788328344082
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2018-05-26
ISBN 978-83-283-4408-2
Autor Paweł Buchwald
Rok wydania 2018
Ilość stron 96
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 160 x 235 x 5