KSIĄŻKA
Unity i C#. Podstawy programowania gier - Ewa Ross, Jacek Ross [KSIĄŻKA]

6999

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499

Zamów w ciągu 8 godzin 12 minut,
a otrzymasz produkt już w poniedziałek!

Sprawdź warunki
Kategoria Pozostałe
Autor Ewa Ross, Jacek Ross
Ilość stron 176
Okładka miękka
Opis Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych. Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity. Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu - właśnie tak nauczysz się Unity!
EAN 9788328392373
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2022-10-11
ISBN 978-83-283-9237-3
Autor Ewa Ross, Jacek Ross
Rok wydania 2022
Wydanie 1
Ilość stron 176
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wysokość (razem z opakowaniem) 12
Szerokość (razem z opakowaniem) 158
Długość (razem z opakowaniem) 235