KSIĄŻKA
Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier - Alan Thorn [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Alan Thorn |
Ilość stron | 312 |
Okładka | miękka |
Opis | Unity to darmowy silnik do tworzenia zaawansowanych gier komputerowych. Blender to darmowe środowisko do tworzenia grafiki 3D. Co może powstać z połączenia tych dwóch narzędzi? Genialne środowisko, dzięki któremu przygotujesz atrakcyjną wizualnie grę o niesamowitej grywalności! Z tego duetu gromadnie korzystają małe studia opracowujące gry - studia z małym budżetem, ale ze świetnymi pomysłami! Jeżeli Twoim marzeniem jest wejście na rynek gier komputerowych, lecz nie dysponujesz budżetem, który pozwoliłby Ci zagrozić gigantom elektronicznej rozrywki, to Unity w połączeniu z Blenderem jest Twoją szansą na sukces. Sięgnij po tę książkę i przekonaj się, jak zorganizować proces tworzenia gry w dziesięciu etapach. Z kolejnych rozdziałów nauczysz się, jak przenosić modele z Blendera do Unity, tworzyć tekstury i teren oraz animować obiekty. Na sam koniec dowiesz się, w jaki sposób oświetlać przedmioty i przechowywać stan gry. Znajdziesz tu też opisy różnych narzędzi, które mogą Ci pomóc w codziennej pracy. Ta książka to obowiązkowa lektura dla wszystkich marzycieli, którzy chcą tworzyć gry komputerowe. Dzięki niej marzenia staną się rzeczywistością! |
EAN | 9788328302693 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2015-03-30 |
ISBN | 978-83-283-0269-3 |
Autor | Alan Thorn |
Rok wydania | 2015 |
Ilość stron | 312 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 168 x 238 x 18 |
Pozostałe
Książki