KSIĄŻKA
Ty Spółka Akcyjna Sztuka Autopromocji - Harry Beckwith, Christine Clifford Beckwith [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Harry Beckwith, Christine Clifford Beckwith
Ilość stron 239
Okładka miękka
Opis Autor klasycznych bestsellerów New York Timesa i Business Week: Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry Beckwith, pisze z wnikliwością wynikającą z ponad trzydziestu lat zdumiewającego sukcesu. A teraz on i specjalistka do spraw sprzedaży, Christine Clifford Beckwith, pokażą ci, jak zapakować i zareklamować najważniejszy na świecie produkt: Ciebie. Bez względu na to, czy chcesz zrobić dobre wrażenie na kliencie potencjalnym czy już pozyskanym, czy może na pracodawcy, zawarte w książce Ty, spółka akcyjna inspirujące historie, fascynujące przykłady i zaskakujące rady pomogą ci ulepszyć swoje życie w niewyobrażalnym stopniu.
EAN 9788388970597
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2014-12-13
Tytuł oryginalny Ty Spółka Akcyjna Sztuka Autopromocji
ISBN 978-83-88970-59-7
Autor Harry Beckwith, Christine Clifford Beckwith
Rok wydania 2007
Ilość stron 239
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 140 x 217 x 21