KSIĄŻKA
Tworzenie Wartości Dla Klienta Z Perspektywy Konsumentów I Przedsiębiorstw - Henryk Mruk, Beata Stępień [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Autor Henryk Mruk, Beata Stępień
Ilość stron 240
Okładka broszurowa
Opis Książka obejmuje wiedzę oorzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego;orzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych; wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań; opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw; kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych; wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym; wartość na rynku produktów kosmetycznych; wartość na rynku produktów żywnościowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.
Liczba stron 240
Rok wydania 2013
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka
Format B5 Spis treści Wstęp 1. Wartość - jej istota i postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego
1.1. Koncepcja marketingu - zmiana paradygmatu
1.2. Istota i znaczenie wartości w ofercie przedsiębiorstwa
1.3. Proces zakupu a wartość dla klienta
1.4. Sposobyorzenia wartości dla konsumenta
1.5. Obszary kreowania wartości dla klienta
1.6. Wartość dla klienta a elementy marketingu
1.7. Sposoby dodawania wartości dla klienta 2.orzenie wartości dla klienta z perspektywy przedsiębiorstw międzynarodowych
2.1. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych - pomiędzy standaryzacją, adaptacją a zachowaniami izomorficznymi
2.2. Charakterystyka rynku goszczącego a kształt systemu zarządzania wartością dla klienta
2.3. Wewnętrzne cechy korporacji międzynarodowych wpływające na stopień standaryzacji/adaptacji CVM 3. Zakres, przedmiot i metodyka badań pierwotnych dotyczących zarządzania wartością dla klienta
3.1. Cele, przedmiot i zakres badań
3.2. Zastosowane metody i narzędzia badawcze
3.3. Charakterystyka badanych podmiotów
3.3.1. Konsumenci
3.3.2. Podmioty uczestniczące w ankiecie internetowej 4. Postrzeganie wartości i systemu zarządzania wartością dla klienta przez polskich odbiorców - wyniki badań
4.1. Postrzeganie wartości przez polskiego klienta - wyniki badań ankietowych
4.1.1. Postrzeganie wartości przez kobiety i mężczyzn
4.1.2. Postrzeganie wartości przez konsumentów w różnym wieku
4.1.3. Postrzeganie wartości a wykształcenie konsumentów
4.2. Ocena klientów dotycząca współpracy z przedsiębiorstwami i wpływu działań marketingowych na wartość
4.2.1. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez kobiety i mężczyzn
4.2.2. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez różne grupy wiekowe
4.2.3. Ocena wpływu działalności marketingowej a wykształcenie respondentów 5. Opinie konsumentów na temat działalności marketingowej przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych
5.1. Kto lepiejorzy i oferuje wartość dla klienta - wyniki badań
5.1.1. Opinie kobiet i mężczyzn na tematorzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych
5.1.2.orzenie wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych w opiniach osób w różnym wieku
5.1.3. Opinie na tematorzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych - podział ze względu na wykształcenie
5.2. Opinie konsumentów na temat współpracy z przedsiębiorstwami w kreowaniu dla nich wartości 6. Czym jest wartość i jak jestorzona - wyniki badań przedsiębiorstw
6.1. Czym jest wartość - opinie przedsiębiorstw
6.2. Sposób obsługi klienta i charakter gromadzonych o nim informacji - wyniki badań
6.3. Procedura kreacji i ocenyorzonej wartości dla klienta w przedsiębiorstwach - wyniki badań
6.4. Pożądane zmiany w polityce marketingowej - opinie przedsiębiorstw 7. CVM a charakterystyka klientów i branż ankietowanych przedsiębiorstw
7.1. Jacy są i czego oczekują nasi klienci - opinie ankietowanych przedsiębiorstw
7. 2. Charakter konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw - wybrane aspekty
7.2.1. Występowanie nieuczciwej konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw
7.2.2. Podmioty stosujące nieuczciwą konkurencję w opinii ankietowanych
7.2.3. Charakter nieuczciwej konkurencji według ankietowanych podmiotów
7.2.4. Podejście do klientów zagranicznych w opinii ankietowanych podmiotów 8. Kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli w sferze B2B
8.1. Cechy rynku instytucjonalnego
8.2. Różnorodność powiązań a wartość na rynku instytucjonalnym
8.3. Wartośćorzona przez przedstawicieli handlowych
8.4. Wartość dla segmentu i wartość indywidualizowana
8.5. Proces decyzyjny na rynku instytucjonalnym a wartość
8.6. Relacje sposobemorzenia wartości
8.7. Dostarczanie wartości
8.8. Zaufanie jako wartość na rynku B2B 9. Wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym
9.1. Cechy szczególne rynku farmaceutycznego
9.2. Wartość w ofercie producentów oraz hurtowni farmaceutycznych
9.3.orzenie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla pacjenta na poziomie aptek
9.4. Wartość z perspektywy macierzy Ansoffa
9.5. Opieka farmaceutyczna formą wartości dla pacjenta
9.6. Potrzeby pacjentów a oferowanie wartości
9.7. Wartośćorzona we wnętrzu apteki i w kontaktach z pacjentem 10. Wartość na rynku produktów kosmetycznych
10.1. Makrotrendy zachowań konsumentów a wartość
10.2. Wartość w kanałach dystrybucji produktów kosmetycznych
10.3. Szanse i bariery w aktywności konsumentów - substytucja kosmetyków
10.4. Wartość wzmacniana oddziaływaniem na zmysły
10.5. Przełamywanie schematów źródłem wartości
10.6. Szkolenia elementemorzenia wartości
10.7. Wartość w przekroju elementów marketingu 11. Wartość na rynku produktów żywnościowych
11.1. Wydatki na żywność - kierunki rozwoju
11.2. Bariery w strategiach wchodzenia na nowe rynki z produktami żywnościowymi
11.3. Opakowanie a wartość produktów żywnościowych
11.4. Komunikowanie wartości na rynku żywności
11.4.1. Reklama w komunikowaniu wartości
11.
EAN 9788320821444
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2013-12-06
ISBN 978-83-208-2144-4
Autor Henryk Mruk, Beata Stępień
Rok wydania 2013
Ilość stron 240
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 23.8 x 16.2 cm