KSIĄŻKA
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript [KSIĄŻKA]
Kategoria | Webmastering |
Seria | O'Reilly |
Autor | Mario Andres Pagella |
Ilość stron | 136 |
Okładka | miękka |
Opis |
Masz konto na Facebooku? Pewnie, że tak - wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich - Farmville - właśnie wchodzi na giełdę! Dzięki tej książce również i Ty będziesz mógł spróbować szczęścia. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowości HTML5 i CSS3 do osiągnięcia interesujących efektów, takich jak rzut izometryczny. Ponadto zobaczysz, jak wzbogacić aplikację o efekty dźwiękowe oraz przygotować atrakcyjny interfejs użytkownika. Wiedza tutaj zawarta pozwoli Ci na przygotowanie kompletnej gry z pomocą HTML5, CSS3 i JavaScriptu, a następnie zintegrowanie jej z Facebookiem. Teraz to, czy zdobędziesz popularność i osiągniesz sukces finansowy, zależy tylko i wyłącznie od Twojej pomysłowości oraz kreatywności! Przygotuj grę, która będzie:
Zaistniej na rynku gier komputerowych! |
EAN | 9788324638888 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2012-03-12 |
Tytuł oryginalny | Making Isometric Social Real-Time Games with HTML5, CSS3, and Javascript |
ISBN | 978-83-246-3888-8 |
Seria | O'Reilly |
Autor | Mario Andres Pagella |
Tłumaczenie | Aleksander Lamża |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 136 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 168x237 |