KSIĄŻKA
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Webmastering
Seria O'Reilly
Autor Mario Andres Pagella
Ilość stron 136
Okładka miękka
Opis

Masz konto na Facebooku? Pewnie, że tak - wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich - Farmville - właśnie wchodzi na giełdę!

Dzięki tej książce również i Ty będziesz mógł spróbować szczęścia. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowości HTML5 i CSS3 do osiągnięcia interesujących efektów, takich jak rzut izometryczny. Ponadto zobaczysz, jak wzbogacić aplikację o efekty dźwiękowe oraz przygotować atrakcyjny interfejs użytkownika. Wiedza tutaj zawarta pozwoli Ci na przygotowanie kompletnej gry z pomocą HTML5, CSS3 i JavaScriptu, a następnie zintegrowanie jej z Facebookiem. Teraz to, czy zdobędziesz popularność i osiągniesz sukces finansowy, zależy tylko i wyłącznie od Twojej pomysłowości oraz kreatywności!

Przygotuj grę, która będzie:

  • oparta na nowoczesnych technologiach
  • zintegrowana z serwisem Facebook
  • dostępna dla setek graczy
  • zaopatrzona w grafikę 3D
  • popularna

Zaistniej na rynku gier komputerowych!

EAN 9788324638888
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-03-12
Tytuł oryginalny Making Isometric Social Real-Time Games with HTML5, CSS3, and Javascript
ISBN 978-83-246-3888-8
Seria O'Reilly
Autor Mario Andres Pagella
Tłumaczenie Aleksander Lamża
Wydawca Helion
Ilość stron 136
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 168x237