KSIĄŻKA
Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta - Rafał Nowocień [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Rafał Nowocień |
Ilość stron | 200 |
Okładka | miękka |
Opis | Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań, kontrolowania terminów i budżetu oraz ciągłego zarządzania i nadzoru nad zespołem. Wiele doskonale zapowiadających się projektów upada nie z powodu trudnej sytuacji rynkowej czy niewystarczających środków na inwestycję, lecz przez zwykły brak wiedzy i doświadczenia u prowadzących je osób, przejawiający się często nadmiernym optymizmem i mało obiektywną oceną realiów. Można tego uniknąć, zawczasu uzbroiwszy się w odpowiednie kompetencje. Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie. Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy menedżera zarządzającego projektem gry, zdobądź najważniejsze umiejętności z punktu widzenia producenta i naucz się mijać niebezpieczne rafy, które spowodowały niejedną spektakularną katastrofę. Ta książka otworzy Ci oczy na wiele nieoczywistych spraw - pomoże nie tylko unikać błędów, lecz również odnieść sukces w branży! |
EAN | 9788328353947 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2019-10-25 |
ISBN | 978-83-283-5394-7 |
Autor | Rafał Nowocień |
Rok wydania | 2019 |
Wydanie | 1 |
Ilość stron | 200 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Pozostałe
Książki