KSIĄŻKA
Tworzenie Gier Internetowych Receptury - Evan Burchard [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Systemy operacyjne |
Autor | Evan Burchard |
Ilość stron | 320 |
Okładka | broszurowa |
Opis | Najlepsze przepisy na gry w przeglądarce! Popularność języków JavaScript i HTML5 bije wszelkie rekordy. Nikogo to nie dziwi, bo potencjał, jaki drzemie w tych technologiach, jest niewyobrażalny. Efekty, które do tej pory wydawały się nie do osiągnięcia w przeglądarce bez wykorzystania technologii Flash lub apletów Java, teraz można uzyskać bez większego problemu! Dostrzegli to producenci gier i deweloperzy. Zaczęli tworzyć coraz bardziej wymyślne aplikacje i gry, działające w środowisku przeglądarki internetowej. Dołącz do tego grona! Dzięki tej książce to zadanie będzie zdecydowanie łatwiejsze. Należy ona do cieszącej się dużą popularnością serii "Receptury". W środku znajdziesz szereg artykułów zaczynających się od postawienia pytania, jak wykonać pewne zadanie. Następnym krokiem jest omówienie odpowiedzi. W trakcie lektury dowiesz się, jak rysować na kanwie, budować interakcję z użytkownikiem czy stylizować stronę. Ciekawa jest już sama organizacja książki - poszczególne rozdziały zawierają receptury, które pozwolą Ci zbudować konkretny rodzaj gry. Wśród nich znajdziesz platformówkę, strzelankę, RPG oraz strategię czasu rzeczywistego (RTS). Ta książka to doskonały podręcznik zarówno dla wszystkich osób rozpoczynających przygodę z tworzeniem własnych gier, jak i dla tych, które już się tym zajmują. |
EAN | 9788324680429 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2014-01-30 |
ISBN | 978-83-246-8042-9 |
Autor | Evan Burchard |
Rok wydania | 2014 |
Ilość stron | 320 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 23.8 x 16.8 cm |
Systemy operacyjne
Książki