KSIĄŻKA
Tworzenie Gier Internetowych Receptury - Evan Burchard [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Systemy operacyjne
Autor Evan Burchard
Ilość stron 320
Okładka broszurowa
Opis Najlepsze przepisy na gry w przeglądarce! Popularność języków JavaScript i HTML5 bije wszelkie rekordy. Nikogo to nie dziwi, bo potencjał, jaki drzemie w tych technologiach, jest niewyobrażalny. Efekty, które do tej pory wydawały się nie do osiągnięcia w przeglądarce bez wykorzystania technologii Flash lub apletów Java, teraz można uzyskać bez większego problemu! Dostrzegli to producenci gier i deweloperzy. Zaczęli tworzyć coraz bardziej wymyślne aplikacje i gry, działające w środowisku przeglądarki internetowej. Dołącz do tego grona! Dzięki tej książce to zadanie będzie zdecydowanie łatwiejsze. Należy ona do cieszącej się dużą popularnością serii "Receptury". W środku znajdziesz szereg artykułów zaczynających się od postawienia pytania, jak wykonać pewne zadanie. Następnym krokiem jest omówienie odpowiedzi. W trakcie lektury dowiesz się, jak rysować na kanwie, budować interakcję z użytkownikiem czy stylizować stronę. Ciekawa jest już sama organizacja książki - poszczególne rozdziały zawierają receptury, które pozwolą Ci zbudować konkretny rodzaj gry. Wśród nich znajdziesz platformówkę, strzelankę, RPG oraz strategię czasu rzeczywistego (RTS). Ta książka to doskonały podręcznik zarówno dla wszystkich osób rozpoczynających przygodę z tworzeniem własnych gier, jak i dla tych, które już się tym zajmują.
EAN 9788324680429
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2014-01-30
ISBN 978-83-246-8042-9
Autor Evan Burchard
Rok wydania 2014
Ilość stron 320
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 23.8 x 16.8 cm