KSIĄŻKA
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Programowanie |
Autor | Piotr Besta |
Ilość stron | 416 |
Okładka | miękka |
Opis |
Książka "Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal" Piotra Besty skierowana jest do szerokiego grona początkujących programistów, dopiero rozpoczynających swoją wielką przygodę z komputerem. Nie oznacza to, że z książki nie mogą skorzystać doskonale znające Turbo Pascala.
Każdy, kto kiedykolwiek grał w gry komputerowe, zapragnął z pewnością stworzyć własną, idealną grę. Dzięki tej książce osoby te będą mogły spełnić swoje marzenia w profesjonalny sposób. Rozpoczynając czytanie książki nie musisz podsiać doświadczenia w pisaniu programów, wszystkiego dowiesz się, czytając kolejne rozdziały, a zgromadzona wiedza oraz doświadczenie pozwoli na szybkie rozpoczęcie samodzielnych prac nad dowolną grą. Książka w szczegółowy sposób wyjaśnia proces i sposoby wyświetlania grafiki w grach, tajemnice oraz sztuczki w nich zastosowane.
|
EAN | 9788371976803 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2002-03-27 |
ISBN | 83-7197-680-1 |
Autor | Piotr Besta |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 416 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |
Programowanie
Książki