KSIĄŻKA
Turystyka Międzynarodowa W Globalnej Gospodarce - Barbara J.Dąbrowska [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Barbara J.Dąbrowska
Ilość stron 146
Okładka broszurowa
Opis Od połowy XX wieku nastąpił intensywny rozwój światowej gospodarki turystycznej. Znaczący wpływ na wzrost sektora usług turystycznych w światowej działalności usługowej i międzynarodowej wymianie usług wywarł proces globalizacji gospodarki. W efekcie zmieniły się zarówno działalność podmiotów światowego rynku turystycznego, jak i potrzeby globalnych turystów. Przedmiotem książki jest rozwój turystyki międzynarodowej na tle przemian globalizacyjnych w sektorze usług oraz działania podejmowane w ramach międzynarodowej polityki turystycznej. Autorka przedstawia m.in.: rolę turystyki międzynarodowej w tworzeniu PKB, przebieg procesu liberalizacji międzynarodowego handlu usługami, rozwój masowej turystyki międzynarodowej, zagadnienia konkurencyjności podmiotów światowej gospodarki turystycznej, genezę i rozwój międzynarodowej polityki turystycznej, działania krajów i organizacji międzynarodowych na rzecz łagodzenia ograniczeń w międzynarodowym ruchu osobowym i zmniejszania różnic ekonomicznych oraz społecznych między krajami, przykłady ze światowej praktyki gospodarczej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem w turystyce, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń w zakresie turystyki.
EAN 9788320819762
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2011-12-08
Tytuł oryginalny Turystyka Międzynarodowa W Globalnej Gospodarce
ISBN 978-83-208-1976-2
Autor Barbara J.Dąbrowska
Rok wydania 2011
Wydawca PWE
Ilość stron 146
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 23,5 cm