KSIĄŻKA
Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) [KSIĄŻKA]
Kategoria | Pozostałe |
Seria | Power |
Autor | Ann Handley, C.C. Chapman |
Ilość stron | 304 |
Okładka | miękka |
Opis |
Jak wirtualni kowboje robią to online?
Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi!Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI. Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ! Książka Treść jest najważniejsza pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!
Ann Handley (annhandley.com) - dyrektor programowa w MarketingProfs, bogatym i rzetelnym źródle łatwo dostępnych informacji dla ponad 365 tysięcy subskrybentów. Jako autorka z pasją tworzenia dobrych treści pisze i bloguje na temat biznesu online, marketingu, a czasem po prostu życia. C.C. Chapman (cc-chapman.com) - mocno związany z mediami przedsiębiorca i ekspert w dziedzinie marketingu. Jego najnowszym projektem jest DigitalDads.com - miejsce, w którym każdy tata może na chwilę stać się chłopcem. |
EAN | 9788324634309 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2012-01-27 |
Tytuł oryginalny | Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business |
ISBN | 978-83-246-3430-9 |
Seria | Power |
Autor | Ann Handley, C.C. Chapman |
Tłumaczenie | Sławomir Kupisz |
Rok wydania | 2012 |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 304 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 158x235 |
Długość (razem z opakowaniem) | 230 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 160 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 15 |