KSIĄŻKA
The Smashing Book #2. Edycja polska [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Webmastering
Autor Matt Ward, Alexander Charchar, Francisco Inschauste więcej
Ilość stron 360
Okładka miękka
Opis


Smashing Magazine
to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realnych przykładach, podbił serca milionów użytkowników. Pierwsza część "Smashing Book" zdobyła wyjątkowe uznanie i popularność, a druga na 100% pobije tamten rekord!



Ta książka to zbiór praktycznych projektów, prześwietlonych pod względem użyteczności, designu i programowania.

Dziewięć genialnych rozdziałów zawiera wiedzę ważną dla każdego projektanta stron internetowych i aplikacji na urządzenia mobilne.

Poznasz zasady, jakich powinni przestrzegać graficy, najlepsze sposoby na przygotowanie prototypów stron WWW oraz możliwości CSS3 w zakresie typografii. Dowiesz się, jak powinien wyglądać porządny sklep internetowy, aby osiągnąć murowany sukces w sieci, oraz jak zachęcić użytkowników do klikania we właściwych (z Twojego punktu widzenia!) miejscach. Zrozumiesz swoich użytkowników, a wygodne rozwiązania, o których wcześniej nawet nie pomyślałeś, nagle staną się dla Ciebie oczywiste! Sięgnij po niekwestionowany autorytet w dziedzinie praktycznego i nowoczesnego podejścia do web designu.

Smashing Book #2. Kultowy podręcznik dla projektantów i twórców stron internetowych!

EAN 9788324635498
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-01-20
Tytuł oryginalny The Smashing Book #2
ISBN 978-83-246-3549-8
Autor Matt Ward, Alexander Charchar, Francisco Inschauste, Mike Rundle, Janko Jovanovic, Christian Heilmann, Vivien Anaylan, Christoph Kolb, Susan Weinschenk, Steven Bradley
Tłumaczenie Julia Szajkowska
Wydawca Helion
Ilość stron 360
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 158x235