KSIĄŻKA
Teorie Mediów - Dieter Mersch [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Dieter Mersch
Ilość stron 240
Okładka broszurowa
Opis Teorie mediów obejmują swoim zakresem ogromny obszar - badają medialno-techniczne podstawy kultury, zajmują się krytyką mediów masowych i pytają o "mediację" rozumianą jako pośredniczenie, przekazywanie, przedstawianie czy komunikacja w ogóle. Książka Dietera Merscha przedstawia najważniesze teorie mediów w perspektywie historycznej. Ukazuje estetyczny rodowód pojęcia mediów i jego coraz silniejsze przesuwanie się w stronę języka i techniki. Obecnie - jak dowodzi Mersch - teorie mediów zdobywają rangę ogólnej wiedzy o kulturze, a nawet swego rodzaju filozofii.
EAN 9788360457894
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-03-01
Tytuł oryginalny Teorie Mediów
ISBN 978-83-60457-89-4
Autor Dieter Mersch
Rok wydania 2010
Wydawca Sic!
Ilość stron 240
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 13,5 x 20,5 cm