KSIĄŻKA
Teorie komunikacji i mediów. Tom 5 - Marek Graszewicz (red.) [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Marek Graszewicz (red.)
Ilość stron 400
Okładka broszurowa
Opis `Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych (m.in. Wrocławia, Lublina, Torunia, Szczecina). Jest to przegląd ich warsztatu badawczego, w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, mediatyzacji terroryzmu, gier komputerowych, narracji transmedialnej z pozycji polskiego obserwatora. Mimo tej różnorodności tematycznej zawarte w książce artykuły logicznie się układają w całość tematyczną i wzajemnie uzupełniają. Zaletą publikacji jest to, że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny, przywołują najnowsze badania i dyskusje, wyciągają ciekawe wnioski, które inspirują do przemyśleń.` Kazimierz Wolny-Zmorzyński
EAN 9788374328715
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-7432-871-5
Autor Marek Graszewicz (red.)
Rok wydania 2013
Ilość stron 400
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16x22.5 cm