KSIĄŻKA
Teorie komunikacji i mediów. Tom 4 [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Ilość stron 386
Okładka broszurowa
Opis Środowisko wrocławskich badaczy mediów i specjalistów od komunikacji społecznej, skupionych w prężnie działającym Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, przygotowało czwarty już tom interesującej i cieszącej się sporym uznaniem wśród medioznawców serii wydawniczej, noszącej tytuł `Teorie komunikacji i mediów` [...] Poprzednio wydane trzy tomy rozbudziły nadzieję na to, iż teoretycy komunikacji i mediów mogą nie tylko cyklicznie spotykać się na ogólnopolskich konferencjach naukowych organizowanych przez redaktorów tomu, ale też konfrontować swoje badania, wchodzić w spór z innymi autorami, którzy publikują wyniki swoich naukowych dociekań w kolejnych tomach wrocławskiej serii. [...] Przedstawione do recenzji opracowanie, zawierające raporty z badań, studia przypadku, pogłębione eseje, naukowe artykuły - nie jest jednolite, zawiera różne podejścia formalne i metodologiczne, strategie badawcze przyjęte wobec środowiska mediów, jednakże w całości zasługuje na opublikowanie. Książkę `Teorie komunikacji i mediów` vol. 4 rekomenduję do druku, dostrzegając jej wartość i przydatność m.in. dla studentów kierunków: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, kulturoznawstwo, pedagogika medialna, socjologia [...]. Prof. dr hab. Marek Sokołowski
EAN 9788374327770
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-7432-777-0
Rok wydania 2011
Ilość stron 386
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16x22.5 cm