KSIĄŻKA
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Seria Exclusive
Autor Andrzej Mleczko, Monika Olejnik, Katarzyna Kolenda-Zaleska więcej
Ilość stron 248
Okładka miękka
Opis
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje.
Katarzyna Kolenda-Zaleska
Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników.
Monika Olejnik
Gdybyśmy naszych rodzimych przywódców społecznych nazwali politykami, to równie dobrze kierowcę buldożera możemy nazwać architektem krajobrazu.
Sebastian Chachołek
Nasi politycy zamiast o RP, myślą o PR.
Wiesław Gałązka
Jeśli wiesz, jak wygląda spin doktor, to jest to zwyczajny ściemniacz, który kreuje własny wizerunek za kasę swojego klienta. Twarzą prawdziwego spin doktora są słupki popularności jego szefa.
Marek Skała
Ilość wydanych w czasie wyborów pieniędzy nie zawsze decyduje o sukcesie. Nie zastąpią one pomysłu na kampanię, świetnego hasła, nie zapewnią społecznego entuzjazmu i wielu innych rzeczy, składających się na udaną kampanię.
Wojciech K. Szalkiewicz
Zaraza się szerzy. Ale problemem nie jest tylko zawracanie głowy opinii publicznej głupotami i utrata powagi przez ważne organy państwa. Problemem jest to, że organy publiczne myślą o głupotach i głupotami się zajmują.
Jacek Żakowski

EAN 9788324624409
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-09-11
ISBN 83-246-2440-6
Seria Exclusive
Autor Andrzej Mleczko, Monika Olejnik, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek Żakowski
Wydawca OnePress
Ilość stron 248
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 140x208