KSIĄŻKA
Techniki Menedżerskie Skuteczne Zarządzanie Firmą (broszurowa) - Jan D. Antoszkiewicz, Zbigniew Pawlak [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Jan D. Antoszkiewicz, Zbigniew Pawlak |
Ilość stron | 240 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Książka zawiera opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które mają korzystny wpływ na wyniki uzyskiwane przez firmę oraz podnoszą sprawność działania menedżera. Omawiają zasady i procedury organizowania przedsiębiorstwa, wykorzystywania: technik nakazowych; delegowania uprawnień; zarządzania przez cele i przez wyjątki; zarządzania strategicznego; sterowania czasem, zmianą, konfliktami i stresem; zarządzania procesami informacyjnymi i komunikacją między ludźmi, reagowania w sytuacjach kryzysowych itp. Podają wiele przykładów, głównie z polskiej praktyki gospodarczej, ukazujących sposób zastosowania danej techniki w rzeczywistych warunkach firmy. Coraz większa profesjonalizacja zarządzania wyraża się w dobrej znajomości metod i technik menedżerskich. Posiadanie tej kompetencji legitymizuje menedżera w środowisku, podnosi jego prestiż społeczny, dowartościowuje, ale przede wszystkim zwiększa skuteczność i efektywność kierowania zespołami ludzi oraz zarządzania jednostkami organizacyjnymi. Przedstawione w książce techniki wpisują się w nowe orientacje i koncepcje zarządzania, takie jak: zarządzanie zmianami, zarządzanie procesowe, zarządzanie wiedzą w organizacji. Przystępny, komunikatywny sposób prezentacji treści, a także praktyczne porady Autorów, jako uznanych konsultantów, mają dla Czytelników nieocenioną wartość. - Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki, Szkoła Główna Handlowa |
EAN | 9788375611489 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-11-08 |
Tytuł oryginalny | Techniki Menedżerskie Skuteczne Zarządzanie Firmą (broszurowa) |
ISBN | 978-83-7561-148-9 |
Autor | Jan D. Antoszkiewicz, Zbigniew Pawlak |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | Poltext |
Ilość stron | 240 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16,5 x 23,5 cm |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 165 |
Długość (razem z opakowaniem) | 235 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 13 |
Marketing
Książki