KSIĄŻKA
Sztuka wywierania wpływu na ludzi. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Psychologia języka i komunikacji
Seria Psychologia
Autor Kurt W. Mortensen
Ilość stron 248
Okładka miękka
Opis
„Kurt przedstawił najbardziej kompletne i wyczerpujące dotyczące przekonywania i wywierania wpływu opracowanie, jakie kiedykolwiek miałem okazję przeczytać. W żadnej innej pozycji literatury z zakresu przekonywania nie znalazłem tego tematu podzielonego na tak dokładnie i przystępnie przedstawione koncepcje obejmujące wszelkie aspekty perswazji”
Fragment Słowa wstępnego autorstwa Roberta G. Allena, autora książek Creating Wealth i Multiple Streams, współautora książki Jednominutowy milioner


Czy zdajesz sobie sprawę z tego w jak dużym stopniu twój sukces zawodowy, relacje osobiste, zdolności przywódcze i dochody zależą od umiejętności perswazji, wywierania wpływu i motywowania innych ludzi? Cokolwiek jest twoim celem, Sztuka wywierania wpływu na ludzi pomoże ci w jego realizacji. Kurt Mortensen, ekspert w dziedzinie perswazji, dokonał syntezy przeprowadzonych przez wiele lat analiz naukowych oraz autentycznych badań technik wywierania wpływu. Te sprawdzone techniki sprawią, że:

  • ludzie instynktownie będą ci ufać i obdarzać cię sympatią
  • opanujesz techniki perswazji, o istnieniu których 99 procent ludzi w ogóle nie wie
  • przekonasz dowolną osobę do niemal wszystkiego, wszędzie i zawsze!

Kurt W. Mortensen jest jednym z głównych autorytetów Ameryki w dziedzinie przekonywania, motywacji i wywierania wpływu. Oferuje na całym świecie swoje prelekcje, szkolenia i programy doradcze, pomagając tysiącom ludzi w osiągnięciu bezprecedensowych sukcesów zarówno w sferze biznesu, jak i w życiu osobistym
EAN 9788323321330
Dział KSIĄŻKA
ISBN 83-233-2133-7
Seria Psychologia
Autor Kurt W. Mortensen
Rok wydania 2006
Ilość stron 248
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5