KSIĄŻKA
Sztuka usługiwania. Jak być dobrym kelnerem [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Aldona Janasik, Dorota Zarczuk
Ilość stron 234
Okładka broszurowa
Opis Pierw­sza książ­ka wy­da­na w ję­zy­ku pol­skim, po­świę­co­na sztu­ce no­wo­cze­snej ob­słu­gi kel­ner­skiej. Sku­pia się na tym, co w za­wo­dzie kel­ne­ra jest naj­waż­niej­sze - na umie­jęt­no­ściach in­ter­per­so­nal­nych, pre­zen­ta­cyj­nych, ko­mu­ni­ka­cyj­nych i sprze­da­żo­wych, nie­zbęd­nych do te­go, by od­nieść suk­ces w za­wo­dzie kel­ne­ra. Książ­ka kła­dzie na­cisk na prak­ty­kę. Jest na­pi­sa­na ję­zy­kiem bez­po­śred­nim, wzbo­ga­co­na przy­kła­da­mi, aneg­do­ta­mi, ćwi­cze­nia­mi do wy­ko­na­nia "na ży­wo" oraz wy­wia­da­mi z do­świad­czo­ny­mi przed­sta­wi­cie­la­mi bran­ży re­stau­ra­cyj­nej. - Co odróż­nia kel­ne­ra prze­cięt­ne­go od kel­ne­ra wy­bit­ne­go - ce­chy, po­sta­wy, umie­jęt­no­ści - Kel­ner ja­ko go­spo­darz i do­rad­ca ds. po­traw - Sku­tecz­ne na­rzę­dzia sprze­da­ży kel­ner­skiej - Sce­na­riusz pro­fe­sjo­nal­nej ob­słu­gi klien­ta - Ty­po­lo­gie klien­tów i za­sa­dy ich ob­słu­gi - Jak ra­dzić so­bie z trud­ny­mi klien­ta­mi i w trud­nych sy­tu­acjach - Wska­zów­ki dla me­ne­dże­rów sa­li - Prak­tycz­ne ćwi­cze­nia i scen­ki do oce­ny - Opi­nie pro­fe­sjo­na­li­stów bran­ży re­stau­ra­cyj­nej
EAN 9788375564600
Dział KSIĄŻKA
Autor Aldona Janasik, Dorota Zarczuk
Rok wydania 2013
Wydawca CeDeWu
Ilość stron 234
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5x21 cm