KSIĄŻKA
Sztuka osiągania zysku [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Seria Power
Autor Adrian Slywotzky
Ilość stron 352
Okładka miękka
Opis

Genialne dialogi o biznesie

  • Koniec z błądzeniem po omacku -- czytelne przewodniki po świecie biznesu.
  • Sztuka osiągania zysku. Wystarczy wybrać odpowiednią strategię.
  • Żółta koszulka lidera, czyli zostaw konkurencję w tyle.

Jak to się dzieje, że niektóre firmy przynoszą ogromne zyski, a inne nie mogą wyjść poza granicę rentowności? Dlaczego niektóre marki są znane na całym świecie, a inne, podobne produkty mają tylko garstkę zwolenników? W czym tkwi tajemnica sukcesu?

Adrian Slywotzky, wybitny znawca rynku i specjalista w dziedzinie strategii biznesowych twierdzi, że nie ma jednego uniwersalnego sposobu na osiąganie wysokich zysków. Sam zdefiniował 23 takie metody. Wszystkie zaprezentował w niniejszej książce w formie lekkich, ciekawych dyskusji między niezwykłym nauczycielem Davidem Zhao a jego młodym, niedoświadczonym uczniem. Dowiedz się, który model najbardziej pasuje do Twojej strategii biznesowej. Oto niektóre z nich:

  • Model rozwiązania dla klienta
  • Model piramidy
  • Model kluczowego produktu
  • Model specjalizacji
  • Model marki
  • Model względnego udziału w rynku
  • Model niskich kosztów biznesu
EAN 9788324605330
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2007-03-07
Tytuł oryginalny The Art of Profitability
ISBN 83-246-0533-9
Seria Power
Autor Adrian Slywotzky
Tłumaczenie Jacek Mikołajczyk
Wydawca OnePress
Ilość stron 352
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 122x194