KSIĄŻKA
Systemy Promocji Przedsiębiorstw - Marek Drzazga [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Marek Drzazga
Ilość stron 172
Okładka broszurowa
Opis Książka daje możliwość lepszego poznania natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, w tym m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach. Ponadto książka ułatwia zrozumienie dylematów decyzyjnych współczesnych przedsiębiorstw, dotyczących komunikowania się z rynkiem.
EAN 9788320815993
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2005-10-03
Tytuł oryginalny Systemy Promocji Przedsiębiorstw
ISBN 83-208-1599-1
Autor Marek Drzazga
Rok wydania 2005
Wydawca PWE
Ilość stron 172
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm