KSIĄŻKA
Świadomy Telemarketing Interaktywne Narzędzie Dla Telemarketerów I Menedżerów Call Center - Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
Ilość stron 216
Okładka miękka
Opis Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań: Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Pytania można mnożyć... Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.
EAN 9788324692507
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-01-21
Tytuł oryginalny Świadomy Telemarketing Interaktywne Narzędzie Dla Telemarketerów I Menedżerów Call Center
ISBN 978-83-246-9250-7
Autor Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
Rok wydania 2015
Ilość stron 216
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 140 x 208