KSIĄŻKA
Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania - Joanna Elżbieta Zawadka [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Joanna Elżbieta Zawadka
Ilość stron 204
Okładka miękka
Opis Badanie nad świadomością grafotaktyczną w Polsce ma ciągle jeszcze charakter pionierski. Dlatego Autorka włożyła wiele pracy, aby polskiemu czytelnikowi przybliżyć stan badań światowych nad tą problematyką. Przedstawiła je na podstawie obszernej literatury - głównie anglojęzycznej, ale także niemiecko i francuskojęzycznej. Książka ma budowę dwudzielną. Pierwsza część zatytułowana "Grafotaktyka w świetle literatury przedmiotu" stanowi wprowadzenie teoretyczne do tematyki świadomości grafotaktycznej i sposobów jej badania. Część II, badawcza, stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone świadomości grafotaktycznej uczniów szkoły podstawowej. Analizy ilościowe i jakościowe są rzetelne i starannie zostały w pracy zaprezentowane. Przedstawiają one stan i poziom, a także dynamiczną zmienność świadomości grafotaktycznej dzieci i - nade wszystkim - jej wpływ na naukę pisania. Na końcu Autorka przedstawia dyskusję nad otrzymanymi wynikami, prezentuje dalsze pytania badawcze oraz wskazuje możliwe perspektywy i obszary dla kolejnych badań nad świadomością grafotaktyczną.
EAN 9788380172531
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788380172531
Autor Joanna Elżbieta Zawadka
Rok wydania 2019
Język polski
Ilość stron 204
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17.0x24.0cm