KSIĄŻKA
Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania - Joanna Elżbieta Zawadka [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Joanna Elżbieta Zawadka |
Ilość stron | 204 |
Okładka | miękka |
Opis | Badanie nad świadomością grafotaktyczną w Polsce ma ciągle jeszcze charakter pionierski. Dlatego Autorka włożyła wiele pracy, aby polskiemu czytelnikowi przybliżyć stan badań światowych nad tą problematyką. Przedstawiła je na podstawie obszernej literatury - głównie anglojęzycznej, ale także niemiecko i francuskojęzycznej. Książka ma budowę dwudzielną. Pierwsza część zatytułowana "Grafotaktyka w świetle literatury przedmiotu" stanowi wprowadzenie teoretyczne do tematyki świadomości grafotaktycznej i sposobów jej badania. Część II, badawcza, stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone świadomości grafotaktycznej uczniów szkoły podstawowej. Analizy ilościowe i jakościowe są rzetelne i starannie zostały w pracy zaprezentowane. Przedstawiają one stan i poziom, a także dynamiczną zmienność świadomości grafotaktycznej dzieci i - nade wszystkim - jej wpływ na naukę pisania. Na końcu Autorka przedstawia dyskusję nad otrzymanymi wynikami, prezentuje dalsze pytania badawcze oraz wskazuje możliwe perspektywy i obszary dla kolejnych badań nad świadomością grafotaktyczną. |
EAN | 9788380172531 |
Dział | KSIĄŻKA |
ISBN | 9788380172531 |
Autor | Joanna Elżbieta Zawadka |
Rok wydania | 2019 |
Język | polski |
Ilość stron | 204 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 17.0x24.0cm |
Pozostałe
Książki