KSIĄŻKA
Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość wyd. 5 - Harrison Ferrone [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Harrison Ferrone |
Ilość stron | 312 |
Okładka | miękka |
Opis | Unity jest zaawansowanym środowiskiem przeznaczonym do tworzenia gier 3D. Równocześnie może stanowić początek wspaniałej przygody z C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem programowania. Taka ścieżka nauki pozwala na uniknięcie niezrozumiałego dla początkujących żargonu czy niejasnej logiki programowania. Poszczególne konstrukcje języka i ich zastosowanie nagle stają się proste - dzięki niestandardowym skryptom pisanym w C# można rozszerzyć możliwości Unity i tworzyć wciągające, świetnie wyglądające gry. Oto sposób na przyjemną i angażującą, a przy tym skuteczną naukę programowania! To piąte, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika, dzięki któremu poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C#, dowiesz się, czym są zmienne i klasy, a także jakie są zasady programowania zorientowanego obiektowo. Po zapoznaniu się z elementarzem C# przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się tworzyć skrypty obsługi prostej mechaniki gry i zdobędziesz praktyczne doświadczenie w programowaniu zgodnym z najlepszymi praktykami kodowania. A tym samym wejdziesz na wyższy poziom w zakresie posługiwania się Unity i językiem C#. Po uważnej lekturze zdobędziesz umiejętności potrzebne do realizacji projektów własnych gier w Unity i C#. |
EAN | 9788328381445 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2021-11-16 |
ISBN | 978-83-283-8144-5 |
Autor | Harrison Ferrone |
Rok wydania | 2021 |
Wydanie | 5 |
Ilość stron | 312 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 18 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 168 |
Długość (razem z opakowaniem) | 237 |
Pozostałe
Książki