KSIĄŻKA
Strategie Marketingowe Polskich Przedsiębiorców Na Rynkach Międzynarodowych - Wiktor W. Jan, Paweł Chlipała [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Wiktor W. Jan, Paweł Chlipała
Ilość stron 248
Okładka broszurowa
Opis Głównym zamierzeniem zespołu autorów niniejszej książki była identyfikacja i ocena strategii marketingu międzynarodowego polskich przedsiębiorstw eksportujących swoje produkty na rynki zagraniczne. Autorzy zaproponowali wielowymiarowe podejście do badania tych strategii.
Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy zaprezentowali:
-charakter i znaczenie misji w strategiach rozwoju polskich firm eksportujących,
-motywy i uwarunkowania internacjonalizacji działalności polskich eksporterów i, szerzej, eksport jako strategię wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne,
-strategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych,
-sferę instrumentalno-czynnościową marketingu polskich firm na rynkach zagranicznych,
-studia przypadków (case studies) strategii polskich eksporterów.
Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnego typu, menedżerów firm eksportujących lub zamierzających wejść na rynki zagraniczne oraz osób odpowiedzialnych za projektowanie i realizację strategii marketingu międzynarodowego.
EAN 9788320820218
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-04-11
Tytuł oryginalny Strategie Marketingowe Polskich Przedsiębiorców Na Rynkach Międzynarodowych
ISBN 978-83-208-2021-8
Autor Wiktor W. Jan, Paweł Chlipała
Rok wydania 2012
Wydanie 1
Wydawca PWE
Ilość stron 248
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 23,5 cm