KSIĄŻKA
Strategie Cenowe - Paweł Waniowski [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Paweł Waniowski
Ilość stron 236
Okładka broszurowa
Opis W książce omówiono: cenę jako element rynku, znaczenie kosztów w kształtowaniu cen, metody ustalania cen, wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania cenowych strategii przedsiębiorstw, podstawowe strategie cenowe, strategie cenowe na wybranych rynkach, badania marketingowe w procesie formułowania strategii cenowej.
EAN 9788320814477
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny Strategie Cenowe
ISBN 83-208-1447-2
Autor Paweł Waniowski
Rok wydania 2003
Wydawca PWE
Ilość stron 236
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14 x 20 cm