KSIĄŻKA
Strategia Obsługi Klienta - Jacques Horovitz [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Jacques Horovitz
Ilość stron 208
Okładka miękka
Opis W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autor omawia jeden z sekretów, które jego zdaniem są kluczem do tego, aby stać się graczem światowej klasy pod względem nastawienia na klienta, obsługi klienta, satysfakcji klienta i jego lojalności. Tylko w ten sposób firma może zdobyć przewagę konkurencyjną na współczesnym rynku. W książce Autor przedstawił, w jaki sposób poznać klientów i zdobyć o nich odpowiednie informacje, tworzyć wartość dla klienta, dostarczać wartości klientom, zarządzać reklamacjami klientów w celu osiągnięcia zysku, budować lojalność klientów, tworzyć odpowiednią strukturę i procesy w firmie nastawionej na klienta oraz kulturę firmy i jej relacje z klientami.
EAN 9788320816389
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2013-12-11
Tytuł oryginalny Strategia Obsługi Klienta
ISBN 83-208-1638-6
Autor Jacques Horovitz
Rok wydania 2006
Ilość stron 208
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]